donderdag 9 september 2010

Zomaar een kaartje

Zomaar een kaartje.
Eens wat anders geprobeerd en natuurlijk ook andere kleuren.
Ikzelf vind m heel goed gelukt.
Lekker simpel, maar tja als je zoiets in je brievenbus krijgt word je naar mijn idee lekker vrolijk.
(tenminste.. dat zou ik wel worden.. dus ach er zullen er vast meer onder ons zijn.)
Ik heb zoals je ziet een magnolia stempel gebruikt.
Maar het idee komt uit magnolia ink. een halve stempel te gebruiken ipv heel de stempel.
het papier en de kleuren komen van mezelf.
Heb zelf niet zoveel met rose.. maar ach voor een kaartje wel erg leuk.
Tja ben benieuwd wat jullie ervan vinden..
en tips zijn altijd welkom natuurlijk!

Ik ga nog eens verzinnen wat ik nu kan maken.
Heb vandaag wat papier gehaald(beetje meer kleur haha)
en ook nog een paar stempels die ik graag uit wil proberen.
Dus hoef me niet te vervelen.

groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten