zaterdag 19 februari 2011

magnolia stempel..

heb deze magnolia stempel gebruikt.
wilde wat anders dus heb ik een gevouwen kaart.. lijkt het wat meer diepte te hebben.
vond m zelf aardig gelukt , dus ach.. staat weer mooi bij de verzameling hihi.
nu maar een beetje verder aan het kijken voor een neutraal kaartje wat ik kan maken voor vriendin van me die zwanger is.. maar dat komt ook wel goed.
heeft ff geduurd maar kunnen jullie weer ff vooruit hihi.de scanner heeft de afbeelding niet bij allemaal heel duidelijk gepakt helaas.. maar jullie snappen t wel..

2 opmerkingen:

  1. Heeeeeeeeee ze ister wir :)
    Ik zaat giester nog te kijken in men lijstje.....
    4 moand geleje.......docht nog twordt wir us tèd haha.....hadde gij da gevuult dak da docht?????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej nietje..

    jaaah ik denk zal maar is wa posten hihi.
    ben weer een beetje bezig na een drukke tijd.. en nu lekker verder aan het hobbye haha.
    dus der komen er nog meer hoor:d
    xx

    BeantwoordenVerwijderen