zondag 7 april 2013

Lay-out scrappen

Deze middag heb ik maar eens besteed aan het maken van een layout voor mijn scrapalbum.
Heb nog veel foto's die ik weg moet werken en ik denk laat ik er maar een aan beginnen.
Vandaag is het een layout geworden met nadruk maar weer op het mooie weer waar we allen zo aan toe zijn.

De bovenste tekst balk heb ik van een kant en klaar pagina.. weet alleen niet van welk merk.
Ik heb de achtergronden van de foto's de cirkel en de namen met mijn cricut gesneden.
de pijlen had ik nog liggen.
de blaadjes heb ik eens gekregen van een kennis die bij de bloemist werkte. en de bloemen hadik nog van de beurs van vorig jaar.

ben er zelf erg tevreden over .. en alweer hard aan het denken voor mijn volgende layout.

groetjes





Geen opmerkingen:

Een reactie posten